Hebr 12, 1-4, Mk 5, 21-43
Markovo Evanjelium je najkratšie zo všetkých, ale tento príbeh opisuje najdlhšie zo všetkých troch evanjelistov.
Hebr 11, 32-40, Mk 5, 1-20
Divide et impera (rozdeľ a panuj) – bola hlavným heslom starých rímskych vojenských stratégov.
Hebr 11, 1-2. 8-19, Mk 4, 35-41
Birmovancom som dal za úlohu vypracovať odpoveď na otázku:
Hebr 10, 32-39, Mk 4, 26-34
Kráľovstvo Božie, čiže dobro, rastie samo od seba, akonáhle je mu to dovolené.
2 Tim 1, 1-8 alebo, Tít 1, 1-5, Lk 10, 1-9
Z katechéz Benedikta XVI.:
Sk 22, 3-16, alebo Sk 9, 1-22, Mk 16, 15-18
Muž, ktorému bola zjavená budúcnosť.
Hebr 10, 1-10, Mk 3, 31-35
Človek môže byť „niekým“ len vtedy, keď je blízko Boha, pretože len dobro je „niečo“ a Boh je jediným zdrojom dobra.
Hebr 9, 15. 24-28, Mk 3, 22-30
Ak mám možnosť, sledujem diskusné relácie politikov.
Hebr 9, 2-3. 11-14, Mk 3, 20-21
Snáď ste videli filmové spracovanie života sv. Františka.
Zomrel ako mučeník v Ríme na začiatku Diokleciánovho prenasledovania.
Hebr 7, 25 -8,6, Mk 3, 7-12
Človek je svojou prirodzenosťou, alebo skôr zámerom samotného Stvoriteľa, spoločenská bytosť.
Hebr 7, 1-3. 15-17, Mk 3, 1-6
V tomto týždni v pondelok i dnes opakujeme v medzispeve refrén: Kriste, ty si kňaz naveky podľa radu Melchizedechovho.
Hebr 6, 10-20, Mk 2, 23-28
Zákony sú nevyhnutné pre dobré fungovanie každej ľudskej spoločnosti.
Hebr 5, 1-10, Mk 2, 18-22
Niekto príde k viere a začne na sebe pracovať.