Ez 37, 21-28, Jn 11, 45-56
Často sú potrebné obete.
Jer 20, 10-13, Jn 10, 31-42
Niektorí ľudia sú nám sympatickí, iní nie.
Gn 17, 3-9, Jn 8, 51-59
Už som tu tieto dva postrehy spomínal:
Dan 3, 14-20. 91-92. 95, Jn 8, 31-42
Pýtame sa z rôznych dôvodov.
Nm 21, 4-9, Jn 8, 21-30
Včera mi zavolal jeden pán, ktorého som už roky nevidel.
Múd 2, 1a. 12-22, Jn 7, 1-2. 10. 25-30
Skúste definovať trému! Je to neistota, strach, napätie, úzkosť, pochybnosť?
Ex 32, 7-14, Jn 5, 31-47
Na biológii sme sa učili, že príroda nemá rada skoky.
Iz 49, 8-15, Jn 5, 17-30
Albert Einstein napísal: Definícia šialenstva je robiť to isté a čakať iné výsledky.
Ez 47, 1-9. 12, Jn 5, 1-3. 5-16
Keď pripravovala trojica architektov rekonštrukciu interiéru banskobystrickej katedrály (2001), za ideovú predlohu predlohu si zobrali dnešné prvé čítanie.
Iz 65, 17-21, Jn 4, 43-54
Starogrécky filozof Heraklitos postavil svoju náuku na: „panta rhei“ – „všetko plynie“.
Oz 6, 1-6, Lk 18, 9-14
Už ako deti sme sa porovnávali s inými – kto je väčší, kto je ťažší (nepozerali sme na líniu), kto ďalej dohodí, kto je milší v očiach otca, učiteľky...
Oz 14, 2-10, Mk 12, 28b-34
Predvčerom som sledoval v TV skvelý dokument o starostlivosti zvierat o svoje mláďatá.
Jer 7, 23-28, Lk 11, 14-23
V jednej farnosti som hral súťažne futbal.
Dt 4, 1. 5-9, Mt 5, 17-19
Keď príde kňaz na návštevu do rodiny, zvyčajne sa chcú (starí) rodičia pochváliť ako učia deti (vnúčatá) modlitby.