Iz 30, 19-21. 23-26, Mt 9, 35 – 10, 1. 5a. 6-8
Potreba komunikácie.
Iz 29, 17-24, Mt 9, 27- 31
V Starom zákone bol Libanon považovaný za prosperujúcu krajinu.
Iz 26, 1-6, Mt 7, 21. 24-27
Idú robotníčky z práce.
Iz 25, 6-10 a, Mt 15, 29-37
Panem et circenses (chlieb a hry), bolo heslo rímskych cisárov.
Iz 11, 1-10, Lk 10, 21-24
Na sociálnych sieťach nájdete mnoho takýchto názorov: „Už ma to ani nebaví čítať a smiech ma už tiež prešiel.
Rim 10, 9-18, Mt 4, 18-22
Včerajšou nedeľou sme začali prežívať advent.
Zjv 22, 1-7, Lk 21, 34-36
Zaujala ma kresba: Väzeň sa cez mreže snaží dočiahnuť chlieb.
Zjv 20, 1-4. 11 – 21, 2, Lk 21, 29-33
Kniha Zjavenie apoštola Jána je plná symboliky.
Zjv 18, 1-2. 21-23; 19, 1-3. 9a, Lk 21, 20-28
V dnešnom evanjeliu sú predstavené dva apokalyptické obrazy, dve znamenia: pád Jeruzalema a príchod Krista pred koncom tohto sveta, aby nastali „nové nebesia a nová Zem“ (Iz 65, 17).
Zjv 15, 1-4, Lk 21, 12-19
Možno ste si všimli, že pri prvých čítaniach sa zastavujeme menej často ako pri evanjeliách.
Dnešní mučeníci pochádzali z rozličných častí Vietnamu a z rozličných vrstiev Božieho ľudu; podstúpili mučenie a rôzne spôsoby smrti vo viacerých prenasledovaniach 18. a 19. storočia.
Narodil sa okolo r. 50 Rím, †97 (alebo 101)
Zjv 10, 8-11, Lk 19, 45-48
V Zjavení svätého apoštola Jána sa nám dnes ponúka istý obraz.
Zjv 5, 1-10, Lk 19, 41-44
Niektorí si možno myslia, že Kniha Zjavenie apoštola Jána je o nejakých katastrofách alebo konci sveta.